nuffnang add

Thursday, July 7, 2011

TERSANGKUT PADA "ROLLER COASTER" SELAMA 5 KE 6 JAM

YAKIN WORLD NEWS:Stuck On Roller Coaster 5 to 6 Hours


Motherwell- Games roller coaster indeed challenging. However, this game could turn dire if the train is not moving at all jammed for hours. The passenger of roller coaster at a park in Scotland was almost paralyzed, when they were on the train that did not move at a height of 27 meters for 6.5 hours.-MORE NEWS IN ENGLISH & BAHASA MALAYSIA-



There were nine passengers at the time, including a child aged 9 and 13 years. "I thought I would die. This happens suddenly. A woman in front of me always crying. There is another woman behind me who kept crying for leaving her baby is 15 months old. I finally quiet for a moment, after being on top during 6.5 hours, "said Mian Razma 13 yrs old.

A game roller coaster at a park in Scotland stalled at an altitude of 27 meters for 6.5 hours with nine passengers on it.(Kereta Permainan Roller Coaster di Sebuah Taman Permainan di Scotland tersangkut pada ketinggian 27 meter selama 6 ke 5 jam serta 9 penumpang berada diatasnya)

Permainan roller coaster memang amat mencabar. Namun, permainan ini boleh berubah menjadi amat mengerikan jika roller coaster ini tidak berfungsi dan tidak bergerak sama sekali selama berjam-jam. Para penumpang roller coaster di sebuah taman di Scotland pucat lesi ketika kereta permainan ini yang mereka naiki tidak bergerak pada ketinggian 27 meter selama 6 ke 5 jam.

Ada sembilan penumpang ketika itu, termasuk seorang kanak-kanak berusia 9 dan 13 tahun. "Saya fikir saya akan mati. Ini terjadi dengan tiba-tiba. Seorang perempuan di depan saya selalu menangis. Ada lagi perempuan di belakang saya yang terus menangis karena telah meninggalkan bayinya yang berusia 15 bulan. Akhirnya saya tenang sejenak, setelah berada di atas selama 6,5 jam,” ujar Razma Mian 13 tahun. 




No comments:

tweet

more yakin world popular posts