nuffnang add

Thursday, May 9, 2019

Euro Dolar AS (EUR / USD) "Mendatar"-Trump Mengumumkan AS dan China Akan 'Membuat Kesepakatan'





SE7ENTY THREE FX - Kadar tukaran Euro Euro (EUR / USD) kekal mendatar dan pasangan matawang EUR/USD kini sedang berdagang pada kadar antara bank $ 1.1200.




Presiden AS Donald Trump menulis bahawa Naib Perdana Menteri China Liu He menuju Washington untuk 'membuat perjanjian.'





Dalam tweetnya, Presiden juga mengesahkan bahawa China telah membuat percubaan untuk merundingkan semula draf perjanjian perdagangan.

Presiden Tweeted:

Sebab utama penarikan balik China dan cuba merundingkan semula Kesepakatan Perdagangan adalah dengan harapan ikhlas mereka akan "berunding" dengan Joe Biden atau salah seorang Demokrat yang sangat lemah, dan dengan itu terus merobohkan Amerika Syarikat ($ 500 Juta setahun) untuk tahun yang akan datang ...

'Agak apa yang mereka fikirkan, itu tidak akan berlaku! China baru sahaja memaklumkan kepada kami bahawa mereka (Naib Perdana Menteri) kini datang ke AS untuk membuat perjanjian. Kita akan lihat, tetapi saya sangat gembira dengan lebih daripada $ 100 Bilion setahun dalam Tarif mengisi tabung AS ... hebat untuk AS, tidak baik untuk China! '

Ini dapat merendahkan sentimen di Dolar AS yang selamat, memandangkan risiko mungkin meningkat disebabkan oleh jaminan bahawa perjanjian perdagangan AS-China berpotensi dalam pemahaman.

UNTUK MEMBUKA AKAUN FOREX XM KLIK DI SINI

SUMBER: Investing.com


No comments:

tweet

more yakin world popular posts