nuffnang add

Wednesday, June 1, 2011

PENUMPANG BERGADUH DIDALAM KAPAL TERBANG,TERPAKSA DIKAWAL JET PEJUANG F-16 AS

WORLD:INTERNATIONAL NEWS


Penulis ingin berkongsi berita dari media AS,dua orang penumpang sebuah pesawat United Airlines AS telah bergaduh menyebabkan kawalan udara telah menghubungi Tentera Komando Udara AS untuk mengawal keadaan.Dua buah jet pejuang F-16 telah dihantar untuk membantu pesawat itu mendarat di Lapangan Terbang Dulles Washington AS.



FOR ILLUSTRATION ONLY-YAKIN NOT OWN THIS PHOTO

Polis telah menemui dua orang penumpang yang bergaduh itu diluar pintu keluar kedatangan penumpang setelah pesawat United Airlines-990 itu mendarat dengan selamat di Dulles Washington pagi Isnin waktu setempat.Kedua-dua penumpang itu tidak cedera dan tidak ditahan,kata seorang jurucakap Rob Yingling.

 FOR ILLUSTRATION ONLY-F-16 USAF(YAKIN NOT OWN THIS PHOTO'S)


Dua jet pejuang F-16 telah di kerahkan dari pangkalan Udara Andrewssetelah juruterbang pesawat United Airlines melaporkan ada gangguan didalam pesawat,menurut Komando Pertahanan Amerika Utara Sea major William Louis.Mereka mengawal pesawat United Airlines tersebut sehingga mendarat debgan selamat di Dulles.

Menurut tentera Udara AS,mereka telah mengikut prosidur biasa bila berlaku apa-apa gangguan atau ancaman di ruang udara.-sumber berita antarabangsa-YAKIN WORLD @ 2011-


No comments:

tweet

more yakin world popular posts