nuffnang add

Monday, May 23, 2011

SEEKOR BUAYA MASUK DALAM BILIK MANDI

WORLD:WEIRD STUFF


Biasanya buaya selalu di lihat di dalam sungai,tetapi satu berita aneh yg terjadi di Amerika Syarikat,seekor buaya menyelinap masuk kedalam bilik mandi seorang wanita di Amerika Syarikat.




Wanita ni yg tinggal di Tampa Amerika Syarikat terserempak dgn tetamu yg tak di undang dlm bilik mandi, seekor buaya yg panjang nya lebih 2 meter!

Sebelum kejadian wanita tersebut Alexis Dunbar memberitahu wartawan dia bermalam di rumah rakannya,apabila pulang kerumah dia terserempak seekor buaya di dalam bilik mandi rumahnya...

Semasa wanita itu terserempak dgn buaya itu,dia terus menjerit menyebabkan buaya itu bergerak pantas menuju kearahnya,sebelum di halau oleh teman lelakinya.Teman lelaki wanita tersebut memalang pintu dgn meja supaya buaya itu tidak terlepas lari sebelum petugas dari Florida Fish & Wildlife ConservationComission dtg dan menangkap buaya tersebut.


sekadar gambar hiasan

Jiran wanita itu memberitahu terdengar bunyi didalam rumahnya pada pukul 03:00am sebelum wanita itu terserempak dgn buaya itu pukul 12:00 tgh hari berikutnya.Wanita itu percaya buaya itu menyelinap masik kerumahnya menggunakan pintu anjing di belakang rumahnya.Rumah wanita itu terletak tidak jauh dari sungai.

Petugas Wild Life memberitahu sekarang adalah musim buaya itu membiak dan menasihatkan penduduk sekitar supaya berhati-hati..Bayangkan bagaimana agaknya kalau kita sendiri tiba-tiba ada buaya kat rumah,hahaha...nasib baik tak kena NGAP!
-sumber berita antarabangsa-TM Yakin @ 2011-

No comments:

tweet

more yakin world popular posts