nuffnang add

Tuesday, May 31, 2011

REMAJA PEREMPUAN 19 TAHUN DI REJAM DENGAN BATU SEHINGGA MATI DI UKRAINE

WORLD:BREAKING NEWS


Seorang remaja perempuan 19 tahun telah direjam sehingga mati di sebuah perkampungan di Wilayah Crimea Ukraine.



Katya Koren 19 tahun tinggal di wilayah Crimea di Ukraine.Mayat perempuan tersebut ditemui ditanam di kawasan pokok-pokok di Crimea.

Menurut media daily mail Uk,remaja perempuan tersebut telah direjam sehingga mati kerana memasuki pertandingan ratu cantik oleh 3 remaja muslim yang menyatakan mereka bertindak diatas undang-undang Syariah,menurut polis yang menyiasat kes tersebut.Salah seorang tiga daripada remaja lelaki yang merejam Katya Koren 19tahun,Bihal Gaziev semasa ditahan polis memberitahu remaja perempuan itu telah melanggar undang-undang Syariah.

Menurut rakan Katya,dia memang amat menyukai fesyen dan gemar berpakaian yang cantik,Katya mendapat tempat ke 7 dalam pertandingan ratu cantik tersebut.Mayat Katya 19 tahun dijumpai di dalam hutan setelah dilaporkan hilang selama seminggu oleh pihak polis.

Gaziev 16 tahun iaitu salah seorang remaja yang ditahan polis kerana merejam remaja perempuan itu memberitahu pihak polis,dia tidak menyesal di atas kematiannya kerana dia telah melanggar undang-undang Islam.Link berita ini:DAILY MAIL UK -YAKIN @ 2011-



No comments:

tweet

more yakin world popular posts