nuffnang add

Tuesday, May 24, 2011

TIRU SUARA ANJING MENYALAK DI TANGKAP POLIS

WORLD:WEIRD STUFF


Tiru suara anjing pun boleh kena tahan Polis?!..LOL...Tapi entry penulis ni, memang aneh tapi benar.Seorang pemuda dari Ohio AS telah dihadapkan ke Mahkamah kerana meniru suara anjing menyalak...



German Shepherd Police Dog-Illustration purpose only- 

Pemuda ni Ryan Mason 25 thn berasal dari Mason Ohio AS telah ditahan oleh pihak polis atas kesalahan mengganggu Anjing Polis dgn meniru suara anjing menyalak!Hahaa,dah takder kejer lain mamat ni,tirulah suara burung ke,ayam ke...kalau tak pun tiru suara kambing..LOL!

Sebuah berita AS Cincinnati Enquirer,menyatakan Peguam Bela mamat ni memberitahu bahawa pelanggannya bukan menyerang anjing polis,tambah peguam itu Jim Hardin,meniru suara anjing memanglah satu perbuatan yg tidak normal tetapi itu mgkin salah satu cara mamat ni berbicara dgn anjing...mcm2 lah mat saleh,dah takder org lain nk ajak borak...borak dgn anjing plak?!1..

Kejadian berpunca apabila,Ryan Mason(mamat pandai ckp bahasa anjing) ni menyalak meniru suara anjing di hadapan sebuah pub terhadap anjing yg di bawa oleh anggota polis,menyebabkan anjing itu tidak dpt dikawal dan menyebabkan polis itu mengalami kecederaan..

Pemuda itu terus di tahan pihak Polis dan pada masa itu pemuda tersebut dlm keadaan mabuk..Dunia2...mcm2,jadi moral drpd berita ni,Janganlah Meniru Suara Anjing Polis,Tirulah suara kucing anda!hahaha..lol

''lain kali tiru suara aku,xder lah ditangkap polis!LOL"




-sumber berita entarabangsa-
Tm YAKIN @ 2011-

No comments:

tweet

more yakin world popular posts